Innehåll taggat med Digitala intäkter


Rubrik Typ
Plus har gett mer än förväntat för Mittmedia Intervju
Annonsintäkter 2016 Rapport
Glöm annonsaffären – kommentar till Journalistik & Reklam Snabbanalys
Norska framgångar bakom Mittmedias strategibyte + Berlingske byter betalmodell + HS slår slår ihop sin gratistidning med Metro Analysbrev
SvD:s digitala läsarintäkter i nivå med DN:s + Børsen släpper mobilt 12-timmarsabonnemang + Elles första barntidning Analysbrev
Dagstidningarnas framtidsutsikter Analys
Kommentar till dagspressens digitala intäkter 2015 Snabbanalys
Digitala annonsintäkter 2015 Rapport
Digitala intäkter – så startade 2015 Rapport
TV4 Plays lokala försäljning rusar Intervju
Bonniers nya native-produkt Intervju
Nyårsspaning 2014 Rapport
De digitala ökningarna räcker inte för Mittmedia / Tidningsbranschen startar gemensamt distributionsbolag Analysbrev
Egmont inleder stor digital satsning Intervju
Lokaltidningarnas läge – myter och fakta Analys
Herlitz och Grünthal om den mobila framtiden / Frekvens/Plus-modell gav 28 000 nya kunder / Tidskriftsförlaget som femdubblat digitalabonnemangen Analysbrev
Lyckad start för NTM:s Plus/Frekvens-modell Intervju
Trinity Mirrors strategi Analys
Digitala annonsintäkter 2014 Rapport
Nya affärsmodeller väntar HD-Sydsvenskans nya affärssajt Intervju
Mobila intäkter – mediehusens tuffaste match Analys
Så ska Aftonbladet sälja lokal mobilreklam / Snabbutreder tryckerinedläggning / Gratistidningar startar regionala nyhetssajter Analysbrev
Så ska Aftonbladet sälja lokal mobilannonsering Intervju
Strategin för 100 000 digitala abonnenter / Sveriges tio lönsammaste tidningar / Sydsvenskan om att vara med i Readly Analysbrev
Därför finns Sydsvenskan på Readly Intervju
Stampen behöver 600 miljoner- Sydsvenskan tar över tryckeriet Analysbrev
SOMMARY Rapport
Ingen tv-licens för datorer / Färre utgivningsdagar – fler prenumeranter Analysbrev
Mobila annonstrender Rapport
Den digitala bostadsmarknaden Rapport
Medieföretagens intäkt per läsare Analys
Värdet viktigare än betalningen Analys
Betalmodeller i Norden 2 Rapport
Kampen om användarnas data Analys
Hyperlokal guldgruva Analys
Nu lyfter tidningssajterna Rapport
Nyckeltal för utveckling Analys
Så blir Gotas betalmodell Intervju
Så tänker HBL om sin digitala kvällstidning Intervju
Karén om sin stormiga start Intervju
Betalmodeller: Norden Rapport
Strategier för prissättning Analys