Petra Bjernulf

Petra Bjernulf är Senior Partner på LearningMiles där hon arbetar med att stötta företag i förändring med fokus på ledarskap, modern organisationsutveckling, affärsutveckling och kunddialog. Hon har arbetat i ledande positioner i mediebranschen, som marknadschef, vd och affärsutvecklingschef/CDO. De senaste åren har Petra Bjernulf arbetat med digital transformation och processer för agil affärsutveckling inom Mittmedia-koncernen.
Alla Rapporter Analyser Marknad Publicistik Ekonomi Utveckling Extramaterial

Organisera för tjänster och kontext

För att framtidssäkra verksamheten krävs att medieföretagen agerar utifrån kontext och tjänster, inte produkter och målgrupper. Petra Bjernulf förklarar skillnaden och varför det är viktigt.

7 sidor 15 minuter lästid

När rädslan hindrar utveckling

Anspänningen som skapas i snabba förändringstider och perioder av tuffa omställningar kan förvandlas till en rädsla som hindrar organisationen från att lyckas. Petra Bjernulf pekar på fallgropar och tipsar om vägar förbi dessa.

6 sidor 15 minuter lästid